5 637 läst ·
3 svar
6k läst
3 svar
"Hur man bygger ett garage" bok?
Någon som vet om det finns en bra handbok på hur man bygger sitt egna garage? Mått, dimensioner, beskrivningar osv osv.
Hittade själv en som heter "Garageboken" (http://www.adlibris.se/product.aspx?isbn=9153421116&s=1). Någon som har något utlåtande om denna bok?
Jag har den, men den är tyvärr utlånad så jag kan inte kolla i den just nu... Men vad jag minns så är det inte någon typbeskrivning om hur man bygger _ett_ garage, utan innehåller en massa tanker och idéer samt olika typer av garage. Om du inte vill lägga pengar på boken så kan du ju gå till biblioteket och låna den, alt bläddra i den i en bokhandel och se om den uppfyller dina krav.
På www.byggbeskrivningar.se finns ritningar och byggbeskrivningar på garage i några utföranden (inklusive dimensioneringar). Det kanske kan vara något?
På www.byggbeskrivningar.se finns ritningar och byggbeskrivningar på garage i några utföranden (inklusive dimensioneringar). Det kanske kan vara något?
Nja, hur mitt garage skall se ut vet jag. Vad jag är ute efter är hur en snubbe som jag med tummen mitt i handen skall göra för att bygga garaget. Typ hur stort hål skall man regla upp för ett fönster, hur långt in på plattan man skall lägga den underliggande regeln, öppningen för garageporten osv osv
Klicka här för att svara