Funderar på att måla om hemma. Med tålamod o noggrannhet borde det mesta gå tänker jag. Men frågan är: hur i helvete bevarar man dessa snygga snobbkanter? Finns det något redskap för att se till att tejpen blir spikrak?
Samt: (bild 3) hur fixar man till sprickorna i taket? Kommer det bli fult om man spacklar o målar? Finns det inte tusen olika vita nyanser? Rädd att behöva måla om hela taket för att det inte ska bli fult…
/Amatör
Samt: (bild 3) hur fixar man till sprickorna i taket? Kommer det bli fult om man spacklar o målar? Finns det inte tusen olika vita nyanser? Rädd att behöva måla om hela taket för att det inte ska bli fult…
/Amatör
Medlem
· Västra Götaland
· 3 540 inlägg
Proffsmålare som gör det hela dagarna har en rulle med en distans monterad, vi andra dödliga tejpar snett...)
Klicka här för att svara


