942 läst ·
18 svar
942 läst
18 svar
Hur luftar man detta element?
Det ska alltid vara svalare i botten, då radiatorn ju avger värme och då kyler av vattnet som passerar.
Om termostaten börjar strypa så blir temperaturskillnaden ännu större.
Det som är det viktiga är att man får önskad temperatur i rummet.
Om termostaten börjar strypa så blir temperaturskillnaden ännu större.
Det som är det viktiga är att man får önskad temperatur i rummet.
Tror den är ställd enligt värmekurva -20 ger +55 på systemet tror jag🤔Demmpa skrev:
Klicka här för att svara