Självbyggare
· Stockholm
· 10 295 inlägg
Det är inte 4st små stjärnskruv?
Självbyggare
· Stockholm
· 10 295 inlägg
De flesta sarger sitter med "snäppfäste", skruvar brukar vara reservlösningen när snäppfästet har gått sönder.Om du sätter in en liten skruvmejsel vid pilarna och "bänder" den röd flärpen åt sidan på de fyra ställena så skall nog sargen lossna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle bända på det vita, det röda är fast.
Men det är bara en semantisk fråga, pilarna indikerar rätt ställe som är den lilla slitsen mellan rött och vitt där en 4 mm spårmejsel passar perfekt. Några stjärnskruvar ska inte lossas där.
Det ser ut som elko plus men jag kan ha fel.
Men det är bara en semantisk fråga, pilarna indikerar rätt ställe som är den lilla slitsen mellan rött och vitt där en 4 mm spårmejsel passar perfekt. Några stjärnskruvar ska inte lossas där.
Det ser ut som elko plus men jag kan ha fel.
Mig veterligen finns det inte någon reservlösning på den där, jag förstår inte vilka skruvar det pratas om. Det finns kanske skruvar under plastdelen men de är i så fall spänningsförande.
Fota gärna det du menar.
Fota gärna det du menar.
Det finns fästhål i plastramen, så om man av någon anledning vill "säkra" plastramen så skruvar man in en skruv i ett hål och in i plåtramen som håller uttaget. Jag har någon gång varit med om att beställaren begärt att plastramen även skulle skruvas (säkras). Det har varit i offentliga miljöer som tex skolor.
Klicka här för att svara