Hej. Jag blir inte klok på hur jag ska få loss dörrhandtaget på ytterdörren. Det finns inget hål på vare sig själva handtaget eller på kåpan. Har försökt att skruva men det händer ingenting då heller. Gege är den enda ledtråd jag får men det är ju låscylindern. Någon som har koll?
Bästa svaret
Jag tror den ska gängas av moturs men de kan krävas en pollygrip för att lossa.
Jag tror det är ett Dejong/MU trycke.
Om du inte vill skada trycket så tejpa eller lägg en trasa emellan för annars kan det bli märken efter tången.
Jag tror det är ett Dejong/MU trycke.
Om du inte vill skada trycket så tejpa eller lägg en trasa emellan för annars kan det bli märken efter tången.
Oändligt många tack! Handtaget är nu väck och låset är bytt. Skönt att slippa behöva låsa med nyckel från insidan igen…1 123abc skrev:
Klicka här för att svara


