Jag försöker byta lampan till IKEA ugnen och har lossat täck glaset. Lampan som jag uppfattar av stifttyp försöker jag att dra rakt ut, men jag upplever att den sitter väldigt hårt fast. Är ju rädd att den ska spricka. Gör jag rätt som försöker dra den rakt ut eller ska man på något sätt vrida?
Klicka här för att svara


