Jag har fått satt in några nya avloppsrör i källaren. Jag har fyllt igen med grus upp över rören och sedan grovbetong, som jag täckt med plast. Hur länge ska jag vänta innan jag jämnar av ytan? Jag har tänkt att använda expanderande finbetong till den översta centimetern.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder