Ja just det, ett skrivet inlägg som ej postats? Jag kan konstatera att det försvinner efter några dagar så jag har nu förlorat två långa inlägg, och jag kommer ju inte ihåg vad jag skrev... Men jag skulle nog aldrig få tid att slutföra dem ändå... Kanske har jag glömt vilken tråd det var också...

Det var tråkigt att höra. Utkast har sparats i 24 timmar så länge jag kan komma ihåg men från och med nu har jag ändrat tiden till 72 timmar (3 dygn).

Vet ej om 3 dygn är tillräckligt. Vet heller ej hur det påverkar prestandan. Om det inte fungerar bra så får vi ändra tillbaka. Om det inte har någon påverkan så kanske vi kan utöka tiden ytterligare t.ex. till 7 dagar eller något annat.

• Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
Om man bara skriver lite varje dag så tycks timern nollställas. :D
Bilder däremot raderas efter ett dygn(?) även om man uppdaterat texten.

Om man börjar svara på ett inlägg, men inte postar inlägget och appen laddar om sidan nästa gång så tappar man bort tråden. Den är inte med under trådar man följer än. Backa knappen fungerar då inte för att komma tillbaka till tråden man var i.

Det är väl iofs bra att inte registreras som följare av tråden om man råkar klicka i svarafältet av misstag och väljer att inte posts något o en tråd.

En bättre(?) lösning kunde bara en lista över "pågående" opostade inlägg , kanske på profilsidan eller en snabbknapp?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.