...hos er? Här i Umeå får man tydligen räkna med 10 månader :-X
 
Södertälje 6 mån. I nordmaling utanför Umeå tog det oss 2 mån en gång och 12 mån en annan! Dom höll tydligen på att göra om alla små telefonkurer ute i skogarna till egna fastigheter och sen la handläggaren helt idiotiskt allt annat på hög och då tog det vansinnigt lång tid. Det här var 2004-2005.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.