Hej
Huset är byggt på helbetongplatta 1978. Det finns sprickor i sockeln. Bör man åtgärda det och hur gör man det?
 
Troligen sättningsskada som kom till strax efter man gjorde plattan.
Ett skönhetsfel sånnafall. Ta bort lite runt sprickan & putsa, måla o det är klart.
 
Tack för svar det lät ju enkelt (och billigt):)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.