B ByggaByggahus skrev:
Jg gjorde som Rote sa. Funkar helt ok för 69kr. Blir liten glipa på ca 50mm mellan tak och plafond men det kan man leva med
OK, du monterade en kontakt då eller?
Liten glipa? på 5cm?
 
Dan1891 Dan1891 skrev:
OK, du monterade en kontakt då eller?
Liten glipa? på 5cm?
Oj skulle vara 5mm

Japp kopplade på en DCL kontakt. Kom på att kontakten åker ju in i dosan, så det blir inte så mycket som blir i vägen. Blev rätt bra.
 
  • Gilla
Dan1891
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.