Hej! Electrolux torktumlare. Ska slangen kopplas på uppe till höger på tappen eller skarvas ihop med slangen? Det ser ut som kondensvattnet kommer via slangen och går in i kondenstanken via tappen. Inget i manualen. Installatören kunde inte installera pga jag saknade ram sa han och lämnade allt. Orkar inte tjafsa.
Någon som vet? Tack på förhand.