Någon som har erfarenhet av att skära i/knäcka fiskbenmosaik diagonalt? I bygghandeln föreslår man en skråma med glasskärare eller vinkelslip på ytan varefter man knäcker bitarna med kakeltång. Att få till en rak linje med en kakelsåg på bitar som sitter i ett klent plastnät verkar svårt. Jag har ca 10 m att kapa, så det får gärna bli rätt vid första försöket.
 
  • Vit fiskbenmosaik ordnade diagonalt på plastnät, redo att kapas för installation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Düsseldorff
Ja ritsa och tång.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.