1 331 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Hur kapa del av fasad?
Renoverare
· västra götaland
· 809 inlägg
Cirkelsåg och en redig rätskiva. (alt någon lång trall men dessa kan ju vara lite banan ibland)
Hur stort område rör det sig om, jag tänker att det kan vara enklare att byta hela brädor än att kapa och skarva i.M Förstagångsköparen skrev:
Annars är det väl cirkelsåg alt. sänksåg och skena eller rätskiva.
Klicka här för att svara