Hej, har tänkt att bygga en frånlufts ventilation i garaget med en fläktmotor från en heru 130s
Ena kontakten ser ut som den vill ha 230v växel direkt från uttaget.
Men vad ska på den andra kontakten och hur ska jag få den att snurra (behöver egentligen inte kunna reglera hastigheten)
Går det att styra med arduino?