N Nor00 #1 Medlem · 1 inlägg 17 apr 2019 21:40 Nor00 Medlem 1 inlägg 17 apr 2019 21:40 #1 När jag skulle rengöra ugnen tog jag loss innerglasen men nu går den inte ihop längre och spiken gick sönder så måste köpa en ny men den under den första glaset har också gått av så vet inte vad jag ska göra hjälp snälla Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
När jag skulle rengöra ugnen tog jag loss innerglasen men nu går den inte ihop längre och spiken gick sönder så måste köpa en ny men den under den första glaset har också gått av så vet inte vad jag ska göra hjälp snälla
KnockOnWood #2 Grundstött · Halland · 28 348 inlägg 17 apr 2019 22:41 KnockOnWood Grundstött Halland 28 348 inlägg 17 apr 2019 22:41 #2 Visst finns det värmetåligt silikon eller limkladd att köpa, just för att använda i kaminer och ugnar?
Visst finns det värmetåligt silikon eller limkladd att köpa, just för att använda i kaminer och ugnar?