Hej! Jag har nu under vintern upplevt att golvvärmen i hallen inte ger så mycket komfort! Så jag undrar om den är riktigt rätt inställd, då vvsare inte har tid för sånna små grejer så vänder jag mig till nån kunnig på forumet!
Är det någon som vet vad man kan göra verkar finnas lite strypningar, termostaten är avtagen för fullt flöde och tempskruven är på max.
Nån med förslag?
Är det någon som vet vad man kan göra verkar finnas lite strypningar, termostaten är avtagen för fullt flöde och tempskruven är på max.
Nån med förslag?
Här är troligen manualen till minishunten,
https://www.lksystems.se/globalassets/inriver/resources/se.33.c.134_lk-minishunt-m60.pdf
https://www.lksystems.se/globalassets/inriver/resources/se.33.c.134_lk-minishunt-m60.pdf
Klicka här för att svara

