3 537 läst ·
33 svar
4k läst
33 svar
Hur kan jag få lös den här låsmuttern
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
M MagHam skrev:
Det är mässing 2 centimeter har lust slipa och borra ut den. Ser väl ut som den vita bara mässing snurrar med gängornaM MagHam skrev:
Redigerat:
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Du har greepipe-rör i väggen.
Fussionssvetsat.
https://www.google.com/url?sa=t&sou...0QFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw1bmDR6KeC_68vGTCpal16U
Snurrar mässingen mellan plasten och mässingen så är du körd.
Det är inte möjligt att "laga".
Jag antar att du bor i bostadsrätt?!
Då är inte vattenstammarna din egendom. Kontakta styrelsen!
Fussionssvetsat.
https://www.google.com/url?sa=t&sou...0QFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw1bmDR6KeC_68vGTCpal16U
Snurrar mässingen mellan plasten och mässingen så är du körd.
Det är inte möjligt att "laga".
Jag antar att du bor i bostadsrätt?!
Då är inte vattenstammarna din egendom. Kontakta styrelsen!
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Den gör ju det..😞
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Nej bor iTurkiet på sommar stugan.Semester..Har ett litet hus.Krilleman skrev:
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Det här materialet var nytt i Turkiet på 80 talet...Så jag valde detta.Nu mera finns ju allt tillverkare .Tack får knacka runt och den.hur länge har fusion svets funnits,vet du det...
I Sverige är det Retherm Kruge som levererar detta material under namnet Aquatherm.
Men vad jag vet är det en tysk produkt från början.
Beställer man större prefab så kommer prylarna direkt från Tyskland...
Men vad jag vet är det en tysk produkt från början.
Beställer man större prefab så kommer prylarna direkt från Tyskland...
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Sådana svets maskiner finns det om.Tack för hjälpen
Renoverare
· Problemet är i Turkiet
· 16 inlägg
Tack


