O oppelainen #1 Medlem · 209 inlägg 1 mar 2025 14:02 oppelainen Medlem 209 inlägg 1 mar 2025 14:02 #1 Hejsan, jag lyckas inte lista ut hur en ställer in lutning på detta ställ. Någon som är bekant med det? Tack på förhand. ☺️ Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hejsan, jag lyckas inte lista ut hur en ställer in lutning på detta ställ. Någon som är bekant med det? Tack på förhand. ☺️
Rickard. #2 Medlem · Riktiga Norrland · 7 407 inlägg 3 mar 2025 18:40 Rickard. Medlem Riktiga Norrland 7 407 inlägg 3 mar 2025 18:40 #2 Ingen aning men dom där två svarta fyrkantiga skruvarna ser troliga ut, eller så kanske det sitter något "under" borrmaskiner. Vad är egentligen syftet med att kunna rotera detta?, man kan ju inte borra annat än i rak linje med pelaren
Ingen aning men dom där två svarta fyrkantiga skruvarna ser troliga ut, eller så kanske det sitter något "under" borrmaskiner. Vad är egentligen syftet med att kunna rotera detta?, man kan ju inte borra annat än i rak linje med pelaren