Det blev felborrat & ser nu ut som en åtta. Ska sätta in en ventil för friskluft men gick först på en stålbalk.
Vilken typ av isolering ska jag använda där för att täppa igen?
Se bilder
De slängde gubben som gjorde hålen innan jag kom hem. Vore schysst om du el ngn ville länka till ngn lämplig isolering gärna på byggmax som jag kan använda....så jag inte köper fel
Men ska jag lägga isolering hela vägen bort? Hela djupet alltså?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.