Vi har en tvättmaskin från Siemens som börjat läcka internt så att sensorn i botten larmar. Jag har redan virat toapapper runt tömningsslangen och runt slangarna in till tvättmedelsfacket utan att något vatten kommit där. Jag märker att det droppar i framkant mellan mitten och tömningsslangen. En film visar att det kommer vatten när det är ca 18 min kvar på ett 2h program. Var tror ni det kommer ifrån?

 
Redigerat:
Kan tyvärr inte se filmen, men jag hade läckade på en 6-7 år gammalls Siemens med för ett par år sedan. Det var en spricka i gummibälgen i det fallet. "Enkelt" att undersöka och utesluta iaf
 
H Hawkai skrev:
Kan tyvärr inte se filmen, men jag hade läckade på en 6-7 år gammalls Siemens med för ett par år sedan. Det var en spricka i gummibälgen i det fallet. "Enkelt" att undersöka och utesluta iaf
Tack. Ska kolla det. Har laddat upp filmen igen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.