Vi har en tvättmaskin från Siemens som börjat läcka internt så att sensorn i botten larmar. Jag har redan virat toapapper runt tömningsslangen och runt slangarna in till tvättmedelsfacket utan att något vatten kommit där. Jag märker att det droppar i framkant mellan mitten och tömningsslangen. En film visar att det kommer vatten när det är ca 18 min kvar på ett 2h program. Var tror ni det kommer ifrån?
Redigerat:
Klicka här för att svara