Du hittar administratörer och moderatorer på sidan https://www.byggahus.se/forum/members/?type=staff
Normalt är det Marlen som du ska skicka ett PM till om du vill ha kontakt med en administratör.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.