Ska montera kontrollpanelen till terasspoolen (Balboa från Svenska Badtunnor). Polen är nedsänkt i trädäck.
Hur/var har ni monterat kontrollpanelen. Vill inte bara sänka ner i trädäcket med tanke på snö och att man vill sopa av emellanåt. Någon form av upphöjd "instrumentpanel" tänker jag mig som man kanske kunde täcka över med lock. Alla tips och ideer mottas tacksamt
Hur/var har ni monterat kontrollpanelen. Vill inte bara sänka ner i trädäcket med tanke på snö och att man vill sopa av emellanåt. Någon form av upphöjd "instrumentpanel" tänker jag mig som man kanske kunde täcka över med lock. Alla tips och ideer mottas tacksamt
Klicka här för att svara
