Min plan är är bygga en mindre friggebod på den ytan som är lite upphöjd. Höjden består jordmassor/fyllnadsmassor. Är osäker på hur jag ska tänka kring nivåskillnaden för att undvika problem med sättningar osv framöver. Behöver jag stötta upp med stödmur? Lägga stora naturstenar i sluttningen? Vill helst inte att själva markarbetet blir för omfattande då själva platsen är 15 höjd meter från närmaste tillgång till bil/material...
Jättetacksam för råd!