Jag håller på å renovera mitt badrum och funderar på hur jag ska göra med väggarna. Jag har en gammal stenkåk. Ska jag kakla direkt på stenväggen eller ska jag först lägga gips eller dylikt? Skulle ju underlätta en hel del att kunna sätta skivor på väggen å på så vis få underlaget jämt, alternativet är väl att slipa stenblocken å de känns som de kan ta lång tid.