S Snigel #1 Medlem · 602 inlägg 30 aug 2005 10:40 Snigel Medlem 602 inlägg 30 aug 2005 10:40 #1 Hur gör man med den här diskbänken? Gör man hål där själva hon är och sen lägger i den i bänkskivan bara, eller ska man göra hål för avrinningsdelen också? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...805&langId=-11&parentCats=10110*10752
Hur gör man med den här diskbänken? Gör man hål där själva hon är och sen lägger i den i bänkskivan bara, eller ska man göra hål för avrinningsdelen också? http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...805&langId=-11&parentCats=10110*10752
D drx #2 Husägare · 638 inlägg 30 aug 2005 13:25 drx Husägare 638 inlägg 30 aug 2005 13:25 #2 Du gör bara hål för själva diskhon, resten ligger an mot bänkskivan.