Vill använda kvartstav som list i det omgjorda badrummet med ett snedtak. Klarar nog de raka hörnen, men vet inte hur jag ska lösa hörnen vid snedtaket. Har gjort ett försök med några passbitar, men är inte nöjd med resultatet. Bifogar några bilder.
Behöver hjälp med så nogranna instruktioner som möjligt. Har endast handverktyg.
Behöver hjälp med så nogranna instruktioner som möjligt. Har endast handverktyg.
Just där ventilen sitter, ska tre lister in, vågrätt åt vänter, lodrätt ner till bänk och snett uppåt höger. Försökt visualisera hur det ska se ut i skarven. Sedan att få till det övergår nog min kunskap.LudvigC skrev:
Klicka här för att svara



