Hejsan
Ja jag har problem med värmen, och det kanske inte alls har med filtret att göra .
Men har bott i huset i 1 år aldrig rört några inställningar mer än stängt av värmen på sommaren .
Och nu helt plötsligt har jag i princip ingen värme på källar plan lite på ett element resten kalla.
Men på de andra två våningarna e elementen varma . Dock har jag inte mer än 19 grader hemma just nu vilket e för kallt .
Har luftat alla element och fyllt på vatten i systemet men de hjälpte inte .
Så då tänkte jag på filter många som sagt nu att man ska rengöra filter med jämna mellanrum inget jag gjort 🙈
Vill bara testa göra de jag kan innan man ringer hem någon .
Tack så mycket för att du svara
Mvh Maria