1 916 läst ·
10 svar
2k läst
10 svar
Hur gör jag med tysk beställning?
Likt forna tiders westernsnubbar var jag för snabb med avtryckarfingret. Skulle beställa Evoline Port från www.kuechenkonsum.de men råkade beställa diagonaluttag istället. Min bräckliga tyska föll ihop totalt men jag petade ihop ett svar "fel beställning" och gjorde en ny med korrekt artikel.
Nån som har erfarenhet av nämnda företag eller som har förslag på hur jag gör med grejerna om de kommer ändå?
Kanske finns nån spekulant
Kjell G
Nån som har erfarenhet av nämnda företag eller som har förslag på hur jag gör med grejerna om de kommer ändå?
Kanske finns nån spekulant
Kjell G
eller skriv på engelska...
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Jo, jag testade en ordbok, gav nog ganska bra förslag. Jag var väldigt kortfattad o det verkade gå hem. Pga mailproblem (kunde ta emot men inte svara) så skickade jag via en annan epost-adress och fick till svar att första felaktiga beställningen var annullerad, och den andra skulle effektueras (försökte inte översätta det ordet 
Btw, min beställning var klassisk, Evoline Port 3-uttags för 190 Euro totalt. Nån som har nån uppfattning om priset är OK? Eller tips på riktigt billiga. Försökte med en yatego nåt, men där var de slut.
Kjell G
Btw, min beställning var klassisk, Evoline Port 3-uttags för 190 Euro totalt. Nån som har nån uppfattning om priset är OK? Eller tips på riktigt billiga. Försökte med en yatego nåt, men där var de slut.
Kjell G
Uttagen har landat. Ser väl ut som dom ska, dock är stickproppen inte ansluten utan bara medskickad. Antar att det är OK om jag kopplar den?
Men, hur är det egentligen, är dessa uttag helt OK att sätta i en köksbänk? Hur långt från vatten? Är det som i denna tråd ? Har hört elektriker säga att dessa uttag inte är godkända öh i kök, enbart i kontorsmiljö.
Kjell G
Men, hur är det egentligen, är dessa uttag helt OK att sätta i en köksbänk? Hur långt från vatten? Är det som i denna tråd ? Har hört elektriker säga att dessa uttag inte är godkända öh i kök, enbart i kontorsmiljö.
Kjell G
Kjell_G skrev:
???
Det där hittade du på själv, bara för att du var osäker...
Du kan montera dom i köket.
Seriöst, en mig närstående elektriker har mycket stora betänkligheter mot att montera dessa - och ja, jag blev osäker av hans kommentar men jag tänker förstås montera dem ändå
Kjell G
Kjell G
Okej, industri elektriker?
Klicka här för att svara