Håller på och tilläggsisolerar en sommarstuga. Det finns då ett ”utventilation” rör, v gammal modell. Fyrkantigt. Så min fundering blir då, finns det moderna som man kan skarva ihop med det gamla?
Om det ej finns så funderar jag på om det skulle gå att bara lägga ett runt rör inne i denna, sen täta runt på lämpligt sätt?
Om det ej finns så funderar jag på om det skulle gå att bara lägga ett runt rör inne i denna, sen täta runt på lämpligt sätt?
Klicka här för att svara

