Har ett extra badrum som bara nyttjas som toalett. Det står ett badkar där och det är verkligen inte praktiskt på något sätt.
Jag önskar mig en dusch i stället, men fönstret ställer till det.
Badrum med ett vitt badkar under ett fönster, vita kakelväggar, och en kromad handdukstork till höger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har tänkt att en vanlig duschhörna där skulle blöta ned fönstret (fönsterkarm är i plast men fodret är furu) och orsaka fuktskada i yttervägg.
En duschkabin skulle hamna framför fönstret så att det inte går att nå. (Ser konstig ut?)
Men det kanske finns bra sätt att lösa det, berätta gärna ni som kan badrum, hur skulle ni löst det?

Väggen är 156 bred. Fönstret sitter 150 i höjd och med 47 cm från hörn till foder på vänster sida och 42 cm på höger sida.

BirgitS
Kolla på det som kallas för U-dusch, de är till just för situationen att det är ett fönster i vägen.

• Gilla
sofftis
  • Laddar…
H Hank_Ö skrev:
Har ett extra badrum som bara nyttjas som toalett. Det står ett badkar där och det är verkligen inte praktiskt på något sätt.
Jag önskar mig en dusch i stället, men fönstret ställer till det.
[bild]
Jag har tänkt att en vanlig duschhörna där skulle blöta ned fönstret (fönsterkarm är i plast men fodret är furu) och orsaka fuktskada i yttervägg.
En duschkabin skulle hamna framför fönstret så att det inte går att nå. (Ser konstig ut?)
Men det kanske finns bra sätt att lösa det, berätta gärna ni som kan badrum, hur skulle ni löst det?

Väggen är 156 bred. Fönstret sitter 150 i höjd och med 47 cm från hörn till foder på vänster sida och 42 cm på höger sida.
Draperi framför fönstret ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.