M molle55 skrev:
Ska ha det i åtanke! Det låter enklare fixat. Något att tänka på om jag kör på det?
Jag satte igen ett källarfönster med betonghålsten som inte täckte tjockleken helt. Fäste en frigolit på insidan och satte putsnät på och putsade med c-bruk. Det är minst 15 år sedan, ser fortfarande ok ut.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.