den här typen av badkar finns det mycket av hos alla återförsäljare just nu. Jag gillar dom men förstår inte riktigt hur dom installeras/placeras? Det ser ju ut som dom står direkt mot golvet. Fogas dom mot klinkern? I så fall undrar jag hur då golven ju oftast lutar. Om inte, hur sjutton städar man runt och under ett sånt här badkar? Är egentligen ute efter något relativt lättstädat. Vill inte behöva lyfta hela badkaret varje gång.

• Fristående vitt badkar i gjutmarmor placerat mot ett ljust klinkergolv med en matta framför, nära ett stort fönster i ett badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K Katbj skrev:
den här typen av badkar finns det mycket av hos alla återförsäljare just nu. Jag gillar dom men förstår inte riktigt hur dom installeras/placeras? Det ser ju ut som dom står direkt mot golvet. Fogas dom mot klinkern? I så fall undrar jag hur då golven ju oftast lutar. Om inte, hur sjutton städar man runt och under ett sånt här badkar? Är egentligen ute efter något relativt lättstädat. Vill inte behöva lyfta hela badkaret varje gång.
Vi har ett badkar som bara står på golvet.
Under det städar man inte...runt det kommer man åt.

Städade under det när barnen hade lekt lite vilt och slagit loss avloppsröret, det var inte så farligt som jag trodde där under dock...

/Jocce

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.