det är Globals egna magnetlist.

men jag tattar inte vad alla har emot kaklet. Jag gillar det.
 
och jag undrar vad du har för kamera???
 
Ut med rasket och bygg påplatsbyggd kök du hittar på soptippen! :)
Nej, jag skojar för det vet jag att du inte frågat om.

Själv tycker jag att kakeln är det som "daterar" köket, det känns väldigt 90-tal med den färgen. Om man har vit kakel normal 15x15 så ser det bättre ut.

Eller så gör man tvärtom och byter köksluckor till vita istället. Byt gärna också handtag till något som passar bättre till den gamla stilen på lägenheten iövrigt.

Men ja det har ju andra här tipsat om.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.