Innan vi fick dubbla fyrfackskärl så hade pappa några gamla oljefat i ett av uthusen som kördes till tippen när dom var fulla.
Är förövrigt förvånade att det fortfarande finns kommuner som inte har fastighetsnära sortering, vi har haft det i 15-20 år.