S
Hej
Jag undrar hur man gör med isoleringen samt den utvändiga gipsen i området mellan takbalken och hammarbandet, det rödmarkerade i bilden nedan. Är det så att man bara sätter upp reglar mellan takbalk och hammarband eller kan man köra gipsskiva ända upp och sätta fast i takbalken direkt?
 
  • Svartvit illustration av stomme till ett hus med röd markering mellan takbalk och hammarband.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.