Hej
Jag undrar hur man gör med isoleringen samt den utvändiga gipsen i området mellan takbalken och hammarbandet, det rödmarkerade i bilden nedan. Är det så att man bara sätter upp reglar mellan takbalk och hammarband eller kan man köra gipsskiva ända upp och sätta fast i takbalken direkt?