....jag har "tjötat" förut om dessa pelletskaminer.....dom små liven ;D
Näe, det är ju ingen tung täljstenkamin vi har tänkt installera. Å så blir det raka rostfria rör upp i det blå...alltså, borde funka fintfint..... Måste höra med kommun också så inte grannarna får sig en överraskning ;D