750 läst ·
5 svar
750 läst
5 svar
Hur förbereder ni inför målning?
Hej!
Vi är en grupp på fem masterstudenter inom Teknisk Design vid KTH. Just nu läser vi en kurs i avancerad produktdesign, där vi arbetar med att utveckla en giraffslip som ni som renoverar kan ha nytta av! Vi skulle verkligen uppskatta om du kunde ta dig tid att svara på några frågor 😊
Tack på förhand!
// Louise 🦒
https://forms.gle/Xecq5A9ibUoTmGUa7
Vi är en grupp på fem masterstudenter inom Teknisk Design vid KTH. Just nu läser vi en kurs i avancerad produktdesign, där vi arbetar med att utveckla en giraffslip som ni som renoverar kan ha nytta av! Vi skulle verkligen uppskatta om du kunde ta dig tid att svara på några frågor 😊
Tack på förhand!
// Louise 🦒
https://forms.gle/Xecq5A9ibUoTmGUa7
Nu får ni ursäkta. Ni ska alltså utveckla något som redan finns? Som Masterstudenter på KTH borde ni väl då veta att man vidareutvecklar något. Men vad ska ni sedan få för hjälp av svaren. Frågorna är som ställda av 3-åringar, och säger ju i det närmsta ingting om vad som kan förbättras på giraffslipar.
Detsamma gäller sedan frågorna om uthyrning. Det finns ju absolut ingen som helst vettig information ni kan hämta från dem.
Frågorna var så dumma att jag blev rädd att det var någon form av bluffgrej, för att typ hacka min dator.
Detsamma gäller sedan frågorna om uthyrning. Det finns ju absolut ingen som helst vettig information ni kan hämta från dem.
Frågorna var så dumma att jag blev rädd att det var någon form av bluffgrej, för att typ hacka min dator.
Det finns flera trådar med usla presentationer just nu som påstås ha med studier att göra. Antingen panik då arbetet ska vara inne nästa vecka ellet någon typ av scam. Ingen som gör ett exjobb eller läser en master kan göra så dåligt grundarbete...hoppas jag.
Jag tror inte att du ska ha för hög tilltro till ett antal 20-åringar som går en utbildning. Kursen är dessutom produktdesign inte statistik och enkäter...Z z_bumbi skrev:
Sen kan man ju fundera på vad uthyrning har med produktdesign att göra, det känns ju mer som en tjänst.
Vad har detta med byggnadsvård att göra?
Produkter som diskuteras: "byggnadsvård"
Stora boken om byggnadsvård
Den ultimata boken om byggnadsvård
479 kr inkl moms
Läs mer
Medlem
· Västra Götalands län
· 17 inlägg
Trodde att det var något ett par 9-åringar författat inför sin uppsats om enkäter?
Klicka här för att svara