Har en yta på ca 2x20 m som vi ska så gräs på. Har tagit bort träd, buskar mm där. Hur förbereder jag för gräsmatta på rulle? Vore toppen om nån kunde ge några tips och råd. Googlade på det och enl konstens alla regler ska jag ha hem en jordfräsare mm, men måste det verkligen till det? Tacksam för svar! Min man tror jag är NE, så jag vänder mig hit....