Hej! Vi har flyttat till lägenhet med en terrass med trallgolv. den är nog rätt gammal, och en smula anfrätt (se bilder).
den har blivit målad och sen lite mossa på det.
Går denna att fixa upp tror ni, alla tips uppskattas! (hittills har vi försökt rengöra den med allrent med dåligt resultat)
Tack på förhand
/F
den har blivit målad och sen lite mossa på det.
Går denna att fixa upp tror ni, alla tips uppskattas! (hittills har vi försökt rengöra den med allrent med dåligt resultat)
Tack på förhand
/F
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Medlem
· Västernorrland
· 2 490 inlägg
Skura med rotborste. En dag efter att det varit regnigt väder så att "det gröna" är uppblött.
Produkter som diskuteras: "rotborste"
Handskurborste
För att skura golv
99 kr inkl moms
Läs mer
Hej och tack för svaren. Det är crka 14m2.
Jag gissar att det ändå kostar en slant och/eller. mkt jobb för en nybörjare att byta den. Jag misstänker att färgen är från en tidigare operation där man tvättat bort så mkt mossa/skräp man kan och sen målat över det. Jag kanske får försöka något liknande igen...
Jag gissar att det ändå kostar en slant och/eller. mkt jobb för en nybörjare att byta den. Jag misstänker att färgen är från en tidigare operation där man tvättat bort så mkt mossa/skräp man kan och sen målat över det. Jag kanske får försöka något liknande igen...
Magnus E K
Husägare
· Östergötland
· 4 653 inlägg
Magnus E K
Husägare
- Östergötland
- 4 653 inlägg
Skulle gissa på att det hamnar i det stora spannet 10-30000:-. I det lägre spannet om du tar bort brädorna själv och det inte kommer en enda överraskning. Under högre om även bärande delar behöver bytas.
Kan du ta några bilder under?
Med hjälp härifrån tror jag du klarar det utmärkt själv. 2 helger och någon som kan hjälpa lite så kommer det gå kanon.
Byggahus är en fantastisk resurs!
Kan du ta några bilder under?
Med hjälp härifrån tror jag du klarar det utmärkt själv. 2 helger och någon som kan hjälpa lite så kommer det gå kanon.
Byggahus är en fantastisk resurs!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden