Har köpt Kährs T-list att ha i övergången mellan parkett/klinkers.
Nu är frågan hur jag ska fästa den? Ska man lägga en silikonsträng på klinkersen och trycka fast T-listen på den så parketten kan röra sig in och ut under T-listen?
Fäster silikon så bra?
Klinkersen är ca 2 mm lägre än parketten; kan silikonet utjämna den höjdskillnaden utan problem?