Har köpt Kährs T-list att ha i övergången mellan parkett/klinkers.
Nu är frågan hur jag ska fästa den? Ska man lägga en silikonsträng på klinkersen och trycka fast T-listen på den så parketten kan röra sig in och ut under T-listen?

Fäster silikon så bra?

Klinkersen är ca 2 mm lägre än parketten; kan silikonet utjämna den höjdskillnaden utan problem?
 
Precis så gjorde jag. Funkar hur bra som helst. 2 mm är inga problem, jag hade nog mågon mm mer. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.