Det blir inte snyggt att måla på de partier som släppt (förra ägaren hade försökt) det blir olika djup. Det är påsprutat med silverfärgade partiklar i från början, det bygger upp några mm. Bilden kanske är missvisande eftersom regnet öser ner.
Sockelskivor är tyvärr inte möjliga att montera på huset som är tegelklätt. Grunden kan inte byggas ut då de isåfall kommer utanför teglet.
Klicka här för att svara

