Hej
Har någon erfarenhet av den? Jag planerar att köpa samt bygga ett palmakko-förråd på 15 kvm. Man kan då köpa till en sådan grund. Låter smidigt men den byggs på en skogstomt så det är inte slät mark. Att bara borra och trycka ner fästena i marken känns osäkert.. någon som har erfarenheter ? Tips?
 
Jag tycker de verkar ta ett rövarpris på tryckt virke och några justerbara fötter.

Föreslår att du själv bygger ett bjälklag på plint istället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.