Hej
Har någon erfarenhet av den? Jag planerar att köpa samt bygga ett palmakko-förråd på 15 kvm. Man kan då köpa till en sådan grund. Låter smidigt men den byggs på en skogstomt så det är inte slät mark. Att bara borra och trycka ner fästena i marken känns osäkert.. någon som har erfarenheter ? Tips?