1 366 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Hur får man montera köksfläkt?
Man får dra ut den genom ytterväggen , men ska då vara på utsidan en speciel stos som sticker ut ca 5 - 10 cm ,( inte säker på måttet ) Klart beror på var det kommer ut , vid ett fönster
( öppna det och oset kommer in igen ) samt kan bli lite smetigt på väggen om det blåser .
Upp med det på taket , då är alla bekymmer borta , precis som det är idag .
( öppna det och oset kommer in igen ) samt kan bli lite smetigt på väggen om det blåser .
Upp med det på taket , då är alla bekymmer borta , precis som det är idag .
Ok,tänkte bara att det skulle bli bättre drag och lättare att rengöra om man drog ut det genom väggen,får bli att köra på det traditionella då...tack,RobbanL Liteavvarje skrev:Man får dra ut den genom ytterväggen , men ska då vara på utsidan en speciel stos som sticker ut ca 5 - 10 cm ,( inte säker på måttet ) Klart beror på var det kommer ut , vid ett fönster
( öppna det och oset kommer in igen ) samt kan bli lite smetigt på väggen om det blåser .
Upp med det på taket , då är alla bekymmer borta , precis som det är idag .
Klicka här för att svara