Huset från -64, har rivit upp heltäckningsmatta. Vad gör jag för att få den fin igen?
Hade gärna finslipat sidorna så att man ser det fina träet, men tyvärr har jag råkat skrapa bort träet på några ställen så den planen känns förstörd.
Kanske slipa bort resterna från helteckningsmattan, slipa och måla träet på sidorna vitt, och sen sätta på vinyl på ovansidorna?
Tar emot alla tips och råd!