Har en golvstående IDO Glow 64 med ”universalvattenlås”. Alltså utlopp bakåt.
I golvet har jag en excenter.
Kolla bilderna.
Går det att med våld trycka i en 110 mm klosettanslutning i excentern eller hur gör jag och med vilka grejer???
I golvet har jag en excenter.
Kolla bilderna.
Går det att med våld trycka i en 110 mm klosettanslutning i excentern eller hur gör jag och med vilka grejer???
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Om röret går i är det väl inga problem, eller den passar inte?
Testat med smörjmedel men kan inte få ned 110 röret i JAFO-excentern med rimligt våld.
Hur gör man?
Det måste ju kunna glida ihop lätt och enkelt genom att bara ställa ned WC’n med 90-gradaren monterad på stolen. Allt är ju dolt och ingen möjlighet att kolla så det inte släpper upptill.
Behöver jag en slags adapter för att få ihop 110 mm med excentern?
Hur gör man?
Det måste ju kunna glida ihop lätt och enkelt genom att bara ställa ned WC’n med 90-gradaren monterad på stolen. Allt är ju dolt och ingen möjlighet att kolla så det inte släpper upptill.
Är Jafo excentern ingjuten i golvet?F FDT skrev:Testat med smörjmedel men kan inte få ned 110 röret i JAFO-excentern med rimligt våld.
Hur gör man?
Klicka här för att svara