Jag har ett Göingefilter som renar vattnet innan varmvattenberedaren ,uppe på filtret sitter en avluftare och i kallvattenkranarna kommer ingen luft , men i varmvattnet kommer luft mest hela tiden .
Har monterat avluftare Special på utgående varmvattenledning men det blev ingen större framgång.
Tacksam för tips ,Sune
 
Kan vara att du använder för lite varmvatten, i vilket fall du bara ska kunna spola varmvatten en stund så försvinner det.
Eller så kan stigarröret i vvbn vara avrostat.

Finns säkert fler alternativ, men är vad jag kommer på just nu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.