En vän har kaklat i vårt nya kök. Jag känner mig missnöjd med avslutet han gjort på de delade plattorna. Vi skulle inte ha ngn list framför utan foga i med bruk till den framtagna tegelväggen. Har ni ngt tips på hur vi nu ska göra? Kan man ha bruk ovanpå de kakelplattor som sticker ut?
tacksam för svar!!
tacksam för svar!!
Inte så lätt att ansluta till den väggen heller. Jag tror det blir snyggast att putta in bruk i springorna istället för kakelfog eftersom tegelfogarna är ganska breda så tror jag det blir mer naturligt.
Klicka här för att svara
