Jag har ett trasigt termostat till ett gammalt oljefyllt element.
Termostatet är märkt; Termel, RETTIG Finland, 220V
Serie nr. 8903.
Elementet är visserligen gammalt men har bara varit i bruk under ett par år så det vore önskvärt att kunna få igång det igen.
Så, är det någon som vet om det går att få tag i ett termostat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.