Hej - har ett Beulco golvvärmesystem från mitten 90-tal. Jag ska testa att sätta på smarta termostater. Så problemet. Gängorna vid ventilen är M30x1.0 och termostaten M30x1,5. Ingen av medföljande adaptrar löser detta. Någon som har en lösning? Har ingen lust att tömma systemet och byta ventiler...

• Vit lampa och lampdelar på ett bord, oorganiserat, elinstallationsmaterial, inredningsdetaljer, diffust ljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Första plans metalliskt objekt på trä, gängade delar, industriell bakgrund, närbildsfokus, oskarp bakgrund.
    Skapa konto
Är du säker att det är M30x1? Hur har du kommit fram till det? För det är verkligen en udda fågel

Maxwells demon TotalControl skrev:
Är du säker att det är M30x1? Hur har du kommit fram till det? För det är verkligen en udda fågel
Säker vet jag inte att jag kan säga att jag är men tittar man i ett lock som passar perfekt ser det ut så mot tumstocken.

• Närbild: måttband och röd plastdetalj, fokus på skalans siffror och markeringar, möjlig byggmiljö.
    Skapa konto
  • Närbild, mätinstrument, skala, metall delar, teknisk, otydlig röd markering, suddig bakgrund, delvis synlig piktogram.
    Skapa konto
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.